11 Mart 2012 Pazar

ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK

Uzun zamandır bu konuda yazmayı düşünüyordum, elim kaleme yeni gitti. 2007'nin yaz ayları... Cumhurbaşkanlığı seçimleri yaklaşıyor. Yürüyüşler, protestolar, "Benim cumhurbaşkanım değil" diyenler,... Her şeye olduğu gibi, Çankaya'daki Abdullah Gül ve ailesine de alışıldı. Zaten yapılanlar bence manasızdı. Böyle bir hakkı vardı, kazandı. Şimdi ise en sevdiğimiz sporun -ki millet olarak pek spor olarak görmeyiz- başındaki adam seçildi. Benim için büyük bir yıkım oldu. O zamanları hatırlattı. Ruh halim değişti. Ben de onu kabullenemeyen insanlar gibi oldum sanırım. Cumhurbaşkanını bizim meclise gönderdiğimiz insanlar seçerken, ki artık onların da bu işi beceremediği kabullenildi, futbolun patronunu 18 tane, ne olduklarını hepimizin bildiği, karakter yoksunu insan seçiyor. 

Yıllardır dile getirilen, ama bir türlü kimsenin kabullenemediği olaylar az çok su yüzüne çıkmaya başladı. Bu pisliğin arkasında kimler varsa, hangi takımların temsilcileriyse, hepsinin ceza alması en büyük dileğim. Ama Yıldırım Demirören'le mi olacak bu iş? Hiç sanmıyorum. Kendisi de bu güruhun içinde. Beşiktaş'ın şu anda olduğu durumdan memnun olan kaç kişi var? Sürekli göz boyanarak geçen seneler, Beşiktaş'ın belki de önümüzdeki 10 senesinin kaybolmasına sebep olacak. Bu adama mı emanet ettik ülkemizin ligini, takımlarını, gençlerini? Yıllardır geriye giden milli takımımızın iyi günlerini görebilmek için belki de iki jenerasyon daha geçmesini bekleyeceğiz. "Babası şirketten kovmuş" geyiklerini ciddiye alan milyonlarca insan nasıl güvenecek kendisine? Ama önemli olan, Kulüpler Birliği tabii! Marka değerimiz, yayıncı kuruluşumuz, sponsorlarımız; bizi ayakta tutan. Zaten "Avrupa'ya da, gerekirse, gitmeyiz" dedi ya, vizyonu ile ilgili büyük bir fikir verdi.

Artık olup biten hiçbir şeye şaşırmıyorum. "Seneye ligi lider btirenle sonuncu bitiren, şampiyonluk için final maçına çıkacak" deseler, buna bile diyecek bir şeyim yok. Yıldırım Demirören bu! Türk futbolunun patronu. Kılavuzumuzu bulduğumuza göre, yanımıza bolca temizlik malzemesi almayı unutmayalım. İhtiyacımız olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder